کپکام اطلاعات زیادی را از Resident Evil Village منتشر کرده است
بازی مراحل پایانی توسعه را پشت سر میگذارد
شرکت ژاپنی کپکام در جریان رویداد آنلاینی که پلیاستیشن ژاپن برگزار کرد، اطلاعات تازهای را از سیستم مبارزهی Resident Evil Village به اشتراک گذاشت.
اوایل سال گذشتهی میلادی گزارشی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه نسخهی جدید رزیدنت ایول در دست ساخت بوده و بهزودی معرفی میشود. از آنجایی که نسخهی ریمیک Resident Evil 3 به تازگی در دسترس قرار گرفته بود، کارشناسان و طرفداران اعتنای چندانی به گزارش نکردند. با این حال، کپکام از Resident Evil Village رونمایی کرد که حکم یک دنباله را برای Resident Evil 7: Biohazard داشته و ادامهی ماجراجوییهای ایتن وینترز را به تصویر میکشد. Village برای عرضه طی دو ماه آینده برنامهریزی شده و انتظار میرود طی این مدت، شاهد انتشار اطلاعات زیادی باشیم.
کپکام اخیرا در رویداد آنلاینی که پلیاستیشن ژاپن برگزار کرد حضور یافت و اطلاعات تازهای را از سیستم مبارزهی Resident Evil Village به اشتراک گذاشت. مطابق انتظار، صحبتهای سازندگان به زبان ژاپنی بوده است. با این حال، اکانت توییتری Dusk Golem مهمترین جزئیات را ترجمه کرده و به صورت خلاصهوار در دسترس علاقهمندان قرار داده است. اعضای تیم توسعه حین صحبتهای خود به انتشار دموی جدید در بهار سال جاری میلادی تاکید داشته و همچنین بار دیگر گفتند برای ساخت Village از Resident Evil 4 الهام گرفته شده است. در ادامه میتوانید اطلاعات جدید را مشاهده کنید:
- سازندگان دربارهی استفاده از یک پروتاگونیست مشابه در دو نسخهی متوالی صحبت کردند. آنها از همان ابتدا میخواستند رشد شخصیتی ایتن وینترز را در قالب دو بازی به تصویر بکشند.
- برجهای لیدی دیمیترسکو و قلعهاش به گونهای طراحی شدهاند که عجیب بودن، اهمیت به تجلل، قدرتمندی و ثروتمندی او را بازتاب دهند.
- بازی از تریگرهای تطبیقپذیر پشتیبانی میکند.
- هر سلاح حس و حال منحصر به فردی را به کاربر انتقال میدهد.
- دموی جدید در بهار سال جاری میلادی عرضه میشود.
- سازندگان در بخشی از صحبتهای خود گفتند امکان ندارد رزیدنت اویلی بسازید که در یک روستا روایت میشود و از Resident Evil 4 الهام نگیرید. از همین رو، به تجربهی آن پرداخته و سعی کردند عواملی که RE4 را به محصولی محبوب تبدیل کرد را شناسایی کنند.
- Resident Evil Village تمرکز زیادی روی آزادی عمل کند. تعداد سلاحها بیشتر از قبل شده و کاربر میتواند لوداوت (Loudout) خود را متناسب با سبک بازیاش تغییر دهد. تعداد مکانیکهای مربوط به سیستم مبارزه هم بیشتر شده و کاربر حالا میتواند در برابر ضربات دشمنان دفاع کند، بدود یا به مخفیکاری بپردازد. علاوه بر این، محیطها شامل چندین مسیر متفاوت میشوند که کاربر میتواند یکی از آنها را برای رسیدن به مقصد انتخاب کند.
- کاربر میتواند به ملاقات دوک رفته و از او سلاح خریده یا آنها را آپگرید کند. این شخصیت همچنین روش ساخت دیگر آیتمهای مورد نیاز برای مبارزهها را میفروشد.
- تیم توسعه برای خلق محیط بازی به اروپای شرقی رفت و مناطق مختلفی را بررسی کرد. آنها در ماه مارس به اروپا رفته بودند و هوا هم بسیار سرد و برفی بود. تجربهای که در هوای برفی داشتند، باعث شد چنین محیطی را برای Resident Evil Village شاهد باشیم.
- اینکه برخی از لوکیشنها بسیار تاریک و برخی از لوکیشنها بسیار روشن هستند، از عمد بوده است.
- سازندگان در انتها تاکید کردند بازی مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر میگذارد.
Resident Evil Village در ابتدا تنها برای کنسولهای نسل نهمی و رایانههای شخصی توسعه مییافت اما سازندگان اخیرا ساخت نسخههای نسل هشتمی را هم تایید کردهاند. این بازی در حال حاضر برای انتشار در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۷ مه) برنامهریزی شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید