1%
  • 0/10

سازنده‌ی Dying Light 2 از بهبود عملکرد گراپلینگ هوک نسبت به نسخه‌ی اول می‌گوید

سیستم تشخیص لبه‌ها بهبود قابل توجهی خواهند داشت

سازنده‌ی Dying Light 2 از بهبود عملکرد گراپلینگ هوک نسبت به نسخه‌ی اول می‌گوید ۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ اخبار بازی کپی لینک
سازنده‌ی Dying Light 2

بارتوش کولون، یکی از اعضای استودیوی تک‌لند، در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت عملکرد مکانیک گراپلینگ هوک نسبت به نسخه‌ی اول بهبود یافته است.

پس از موفقیت Dying Light در جلب بازخوردهای مثبت و دستیابی به فروش پنج میلیون نسخه‌ای، استودیوی تک‌لند تصمیم گرفت تا دنباله‌ی این بازی را بسازد. نتیجه‌ی کار، محصولی تحت عنوان Dying Light 2 بوده است که در جریان رویداد E3 2018 معرفی شد و همچنان مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. سازندگان در استودیوی تک‌لند تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا دنباله‌ی Dying Light از هر جهت بهتر از نسخه‌ی اول باشد.

بارتوش کولون (Bartosz Kulon)، یکی از کارمندان استودیوی تک‌لند، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت VG 247 انجام داده است. کولون در بخشی از صحبت‌های خود به گراپلینک هوک پرداخت و گفت عملکرد این مکانیک براساس قوانین فیزیک بوده و بیشتر از قبل واقع‌گرایانه به‌ نظر می‌رسد:

عملکرد گراپلینگ هوک بیشتر از گذشته منطبق با قوانین فیزیک شده است. در حال حاضر به تاب خوردن مرد عنکبوتی یا تارزان شباهت دارد. این مکانیک به هیچ وجه لطمه‌ای به واقع‌گرایانه بودن بازی وارد نمی‌کند؛ چون برای استفاده از گراپلینگ هوک حتما باید آن را به سمت چیزی در ارتفاع بالاتر پرتاب کنید تا بتوانید تاب بخورید.

بهبودهای Dying Light 2 در مقایسه با قسمت اول به همین مورد ختم نمی‌شود. سازنده‌ی Dying Light 2 در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت در هنگام توسعه‌ی سیستم تشخیص لبه (Ledge Detection) برای Dying Light مرتکب اشتباهات فراوانی شد اما این سیستم در نسخه‌ی دوم بهتر، دقیق‌تر و مقداری پیچیده‌تر شده است. کولون همچنین اذعان کرد نحوه‌ی پریدن شخصیت در نسخه‌ی اول غیرواقعی بود که تیم توسعه قصد دارد این مشکل را در نسخه‌ی دوم رفع کند.

داستان Dying Light 2 پانزده سال پس از قسمت اول جریان دارد. راهزنان، اعضای گروه‌های مختلف و بازماندگان در طول روز در کوچه و خیابان‌های شهر پرسه می‌زنند تا شاید بتوانند چیزی که دنبالش هستند را پیدا کنند اما شرایط در طول شب کاملا متفاوت است. اینبار دیگر خبری از بازماندگان نیست و زامبی‌ها هستند که از مخفی‌گاه خود بیرون آمده و به دنبال شکار می‌گردند. شخصیت اصلی این بازی، ایدن کالدول نام دارد. چابکی استثنایی و مهارت‌های بالا در مبارزه، او را به فردی مهم تبدیل کرده است، به گونه‌ای که سرنوشت شهر اکنون در دستان او قرار دارد.

جدیدترین محصول استودیوی لهستانی تک‌لند قرار بود در بهار سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود اما انتشار آن تا تاریخ نامشخصی به تعویق افتاد. پاول مارچوکا (Paweł Marchewka) مدیرعامل استودیوی تکلند در بیانیه‌ای که پیرامون این موضوع منتشر شد، گفت اعضای تیم برای دستیابی به چشم‌اندازی که مشخص شده به زمان بیشتری نیاز دارند. مارچوکا در پایان متن خود ضمن عذرخواهی از طرفداران، تاکید کرد اولویت آن‌ها ارائه‌ی محصولی است که مطابق انتظارها باشد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments