1%
  • 0/10

بازیگر نقش رید ریچاردز در فیلم Fantastic Four مشخص شد؟

اقدام غیرمنتظره استودیو مارول

بازیگر نقش رید ریچاردز در فیلم Fantastic Four مشخص شد؟ ۰ ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ مارول کپی لینک
بازیگر نقش رید ریچاردز

پس از مشخص شدن کارگردان پروژه، این‌بار نوبت به بازیگر نقش رید ریچاردز رسیده است. طبق گزارشی رسمی، استودیو مارول در حال مذاکره با چهره‌ای ناآشنا برای ایفای نقش مستر فنتستیک در فیلم Fantastic Four است.

تا به امروز تقریبا هیچ فیلمی نتوانسته به اندازه ریبوت چهار شگفت انگیز جنجالی و بحث برانگیز باشد. هنوز مدت زیادی از خبر پیوستن مت شکمن (Matt Shakman)، خالق سریال سیتکامی وانداویژن به تیم توسعه نگذشته است که گزارشی جدید، تمام توجه‌ها را به سمت بازیگران اصلی فیلم معطوف کرده است.

پیش‌تر جان کراسینسکی (John Krasinski) با حضور افتخاری غیرمنتظره‌اش در فیلم Doctor Strange 2 به اولین عضو چهار شگفت انگیز در دنیای سینمایی مارول جان بخشید. اما پس از برآورده کردن خواسته‌ بسیاری از طرفداران، بعید به‌نظر می‌رسد که باری دیگر برای ایفای مجدد نقش رید ریچاردز در این پروژه عظیم بازگردد. کوین فایگی (Kevin Feige) نیز در یکی از مصاحبه‌های مطبوعاتی اعلام کرده بود که برای نقشی به بزرگی رید ریچاردز، طیف وسیعی از بازیگران را زیر نظر دارند تا بتوانند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند.

چه کسی در قامت رهبر چهار شگفت انگیز ظاهر خواهد شد؟

دوین فاراچی (Devin Faraci)، سردبیر سابق وب‌سایت Birth. Movies. Death در پادکست اخیر مارول‌ویژن فاش کرد که استودیو مارول در حال مذاکره با پن بجلی (Penn Badgley) برای ایفای نقش رید ریچاردز در فیلم Fantastic Four است.

فاراچی در پادکست ضمن علاوه بر بردن نام پن بجلی، نسبت به دیدن نسخه سیاه پوست رید ریچاردز نیز ابراز علاقه کرد.

من مدت‌هاست که منتظر دیدن رید ریچاردز سیاه پوست هستم و فکر می‌کنم جان دیوید واشنگتن بهترین گزینه برای به تصویر کشیدنش باشد، اما متاسفانه اعضای استودیو مارول قصد دارند به ظاهر اصلی شخصیت وفادار باشند.

پن بجلی در چند سال گذشته با بازی در سریال Gossip Girl و درام جدید نتفلیکس با نام You به شهرت رسیده و نامش بین دوست‌داران سینما زیاد رد و بدل می‌شود. اگر همه چیز خوب پیش برود، او می‌تواند با ایفای نقش رید ریچاردز در فیلم Fantastic Four، بیش از پیش بدرخشد و مثل بسیاری از ستاره‌های MCU، کارنامه کاری پرباری داشته باشد. به‌عنوان مثال، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، تام هالند (Tom Holland) و ایمان ولانی (Iman Vellani) همگی از طریق این فرنچایز عظیم الجثه به نام‌های شناخته‌شده‌ و محبوبی تبدیل شدند. در صورت نهایی شدن قرارداد بجلی با استودیو مارول، او می‌تواند همین روند را ادامه بدهد.

رویداد مجازی D23 دیزنی که طی چند هفته آینده به‌صورت زنده از پلتفرم‌های مختلف استریم می‌شود، بهترین بستر برای رونمایی از بازیگر نقش رید ریچاردز است. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، توجه طرفداران به سایر بازیگران اصلی معطوف خواهد شد.

ناگفته نماند اخیرا، درو پاول (Drew Powell)، ستاره سریال گاتهام، نام خود را برای بازی در نقش بن گریم ملقب به The Thing مطرح کرد، در حالی که برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، کارگردان سریال ماندالوریان شایعات مطرح شده در رابطه با انتخاب شدنش برای نقش Sue Storm را رد کرده است. فعلا مهم نیست که بقیه اعضای تیم چطور دور هم جمع می‌شوند، مهم این است که با فرا رسیدن فاز ششم، اولین خانواده مارول بالاخره جایگاه خود را در MCU پیدا خواهند کرد.

فیلم مورد انتظار Fantastic Four در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۲۴ (۱۸ آبان سال ۱۴۰۳) در سینماهای سراسر دنیا اکران خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا پن بجلی گزینه مناسبی برای جان بخشیدن به شخصیت رید ریچاردز است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments