قسمت Concord از سریال Secret Level مانند پیامی از یک روح است که کار ناتمام آن ایجاد یک فرنچایز چندرسانهای جهانی بود
ممکن است یک شکست دیگر ببینیم
مدتها قبل از انتشار بازی Concord، حتی پیش از آن که بهطور کامل به عموم معرفی شود، تهیهکنندگان سریال Secret Level که شامل مجموعهای از انیمیشنهای کوتاه مرتبط با بازیهای ویدیویی است و از 10 دسامبر در Prime Video منتشر میشود، روی یک قسمت بر اساس این بازی کار خود را آغاز کردند. آنها نمیدانستند که داستان علمی-تخیلی کوتاهی که در حال انیمیشنسازی آن بودند، به پیامی از دنیای مردگان تبدیل خواهد شد.
این قسمت از سریال Secret Level قرار بود در دنیایی منتشر شود که در آن بازی Concord، اگر نه به موفقیت بزرگی مانند بازی Helldivers 2، حداقل به یک بازی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده باشد. اما در واقعیت، بازی Concord حتی یک هفته دوام نیاورد. سونی به سرعت این بازی چندنفره رقابتی را به دلیل کمبود علاقه بازیکنان تعطیل کرد و سپس استودیوی توسعهدهنده آن، Firewalk Studios، را که بخشی از مراحل توسعه Concord را بر عهده داشت، بست. ما فکر میکردیم بازی Concord یک بازی سرگرمکننده و از لحاظ فنی بدون ایراد است، اما سبک Arena Shooter تأثیر گرفته از Bungie آن، نتوانست مخاطبان را جذب کند. همچنین، تمرکز تمامعیارش بر ایجاد یک دنیای علمی-تخیلی شبیه به Guardians of the Galaxy با صحنههای سینمایی هفتگی نیز توجه کافی را جلب نکرد.
این بازی قرار بود داستان گروهی از مزدوران فضایی به نام Freegunners را دنبال کند—نامی که برای مزدوران بیقانون فضایی بازی Concord انتخاب شده بود. اما چهرههای واقعگرایانهای که بهطور عجیبی غیرطبیعی به نظر میرسیدند، نیز نتوانستند در جذب مخاطبان مؤثر باشند. اگرچه Concord دیگر به فعالیت خود ادامه نمیدهد، اما این قسمت از سریال Secret Level یادآور تلاشها و ایدههای ناتمام برای ایجاد یک جهان علمی-تخیلی غنی و چندرسانهای است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید