1%
  • 0/10

جانی آیو اپل را به طور رسمی ترک کرد

جانی آیو اپل را به طور رسمی ترک کرد ۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۸ اخبار فناوری کپی لینک
جانی آیو طراح اپل

جانی آیو، مدیر ارشد طراحی اپل به شکل رسمی از اپل جدا شده و شرکت طراحی خود را راه‌اندازی کرده است.

مدیر طراحی چند ساله اپل تابستان امسال اعلام کرد که قصد دارد اپل ترک را ترک کند اما حالا به شکل رسمی کمپانی اپل را ترک کرده و از این پس مشغول فعالیت در شرکت تازه تاسیس خودش می‌شود.

جانی آیو شرکت طراحی LoveFrom را با دوست قدیمی‌اش مارک نیوسان راه‌اندازی کرده و از این پس با اپل به عنوان همکار تجاری فعالیت خواهد کرد، به این ترتیب روابط آیو با اپل قطع نخواهد شد و به این شکل ادامه می‌یابد. به این ترتیب از سال جدید جانی آیو همچنان روی برخی پروژه‌های اختصاصی اپل کار خواهد کرد و تیم قدرتمندی که وی در زمان کار با اپل تشکیل داده، بخش طراحی این شرکت را در دست می‌گیرند. اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل مدیر طراحی جدیدی را به جای Ive منصوب خواهد کرد یا خیر.

جدایی جانی آیو از اپل در زمان مهمی اتفاق افتاده چراکه این کمپانی در حال کار روی آیفون 12 و ظاهراً اولین گوشی هوشمند تاشو است.

اما مطمئنا کمپانی قدرتمند و آینده‌نگری مثل اپل برنامه‌ریزی دقیقی برای آینده دارد.

جاناتان آیو، مدیر ارشد بخش طراحی صنعتی در شرکت اپل به شمار می‌رود که از سال ۱۹۹۶ میلادی مدیریت تیم طراحی اپل را بر عهده داشت. از مهم‌ترین محصولات این شرکت در زمانی که وی در طراحی آن‌ها همکاری داشته‌ است می‌توان کامپیوترهای آی‌مک، مک بوک پرو، مک بوک ایر، آی‌پاد، آی‌پاد تاچ، آیفون، آی‌پد و آی‌اواس ۷ را نام برد.

بعد از بازگشت دوباره استیو جابز به اپل در سال ۱۹۹۷، جاناتان آیو رابطه بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با جابز پیدا کرد و یکی از نخستین پروژه‌هایی که با همکاری یکدیگر پیش بردند، آی‌مک ۱۹۹۸ بود. آیو یکی از تاثیرگذارترین چهره‌هایی است که در پیشبرد و موفقیت محصولات اپل نقش عمده‌ای داشته است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments